Blåbär

I dag vaknade jag nog först av alla här i huset, det är så svårt att lyckas ta sovmorgon för mig. Klockan nio skulle vi i vart fall försöka få i oss frukost, men då sparkade Pontus i sin lilltå så illa att jag kände mig tvungen att ringa sjukvårdsupplysningen.
Egentligen visste/förstod jag vad de skulle ordinera, men ville liksom få det bekräftat. Vila, foten i högläge och smärtstilla med Alvedon är det som gäller, oavsett om den är bruten, stukad eller med en spricka.
 
 
Åkte sen till Åbyn för att "knyta ihop påsen" och det känns så skönt att allt nu är delat, dokumenterat och färdigplanerat.
Är så nöjd med det som föll på min lott att få förvalta vidare...en Rörstrands servis med namnet Blåbär.
 
När jag kom hem städade jag genast in den i mitt vitrinskåp och jag älskar den redan starkt!
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0