Balansgång

Här har ni en bild på hur mycket mer kunder vi hade i fredags efter AIK varit på torgscenen.
 
 
De grå staplarna är fjolårets kunder/timme.
 
Alla sex kassor var bemannade och självbetalnings kassorna gick också varma.
De som fick det riktigt jobbigt var charken och spelet som endast hade en bemanning...
 
Sen hittade jag något Tänkvärt på Facebook som jag tog en skärmdump på...tycker att det ligger en hel del sanning i texten.
 
 
Jag har jobbat sen i torsdags + hela helgen och ska fortsätta tre dagar till innan jag blir ledig...skulle behöva lite extra tid och energi nu till vårstädning ute och inne. Är inne i en trött, tröttare än tröttas period och mest anti till allting, men skyller mycket på sorgen och saknaden av pappa.
 
Grabbarna i huset är också halvkrassliga, hängiga och Pontus klagar på att han inte har något att göra. (Kan det vara för att vi begränsar Xbox användningen?)
 
Det är i vart fall jättehärligt vårväder ute och snön har tinat bort riktigt bra och i maj åker jag och mina syskon till Tunisien! ;))
 
 
Kramen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0