Splittrad familj.

Jag har jobbat idag och det har varit en sådan där "rörig" dag, då inget fungerar smidigt! Flera felaktiga rastbyten som resulterade i onödiga köer och extrabemanning som följd. Nåja...det är väl oundvikligt att det blir så ibland.
Efter arbetet så åkte jag upp till Isladan för att se på hockey i logen, tillsammans med fyra arbetskamrater till mig som också vunnit i utlottningen vi har på jobbet.
 
Medans jag jobbat och roat mig med hockey, fick maken fixa all logistik här hemma. Det vill säga...att vara fotbollsförälder på Pontus avslutning, fixa att Emma fick vara med farmor, hem och hämta samt skjutsa in Lisa på jobb, fixa middag o.s.v.(Middagen intogs hos farmor och TV:n visade hockey.)
 
 
Ikväll har maken också hjälpt mig att boka in mig på en flygtur ner till Johanna i Stockholm..;)) Längtar.
Det här kortet på mig och Emma tog Johanna på oss sist vi var ner till henne.
 
Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0