Tufft nu...

Pappas operation blir framflyttad hela tiden, men igår kväll fick han äntligen åka ner till Umeå. Operationen är inplanerad att påbörjas klockan nio idag. Håller mina tummar hårt!
 
Inatt har det blivit alldeles för lite sömn igen! Jag har sovit riktigt illa på sista tiden och inatt har dessutom en elak krupphosta hållit mig vaken. Det är Pontus som har det jobbigt med väsande andetag.
 
Men positivt och roligt är det att Johanna och Erik är hemma och hälsar på i helgen och på köpet får jag träffa Ohmid och Pea samt deras nya familjemedlem. Har "snusat" bäbis jag!
 
 
   
 
Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller också tummarna och hoppas att allt går bra :)

Svar: Tack!
Annica

2012-10-19 @ 09:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0