The show must go on..

Hej igen goa vänner! Jag är så tacksam för erat stöd och er förståelse...love you all!
 
Jag har börjat om att jobba och det har varit fullt upp nu i två dagar, njae faktiskt i tre!
Pontus fyllde ju tio år i söndags och eftersom han älskar sin fotboll och hade träning på eftermiddagen, så blev det kalas först efter sex på kvällen.
Jag hade bakat lite och farmor hade bakat lite mer, sen hade Jörgen handlat in resten, så vi fikade tills vi blev mer än nog tillfredsställda på socker!
Pontus var mycket nöjd med sin dag och sina paket som innehöll pengar och en egen TV.
 
    
 
Samtidigt som vi glädjs med Pontus och hans firande och grattar och skrattar, så tänker vi alla på pappa som kämpar med sin obeskrivliga smärta och småkrampande muskler och oron över varför det är så...!?
Måndag gick det inte längre och pappa fick äntligen bli inlagd och tagen på allvar. Onkologbesöket idag blev inställt och far är röntgad samt att det jobbas med smärtproblematiken...skönt att någon äntligen förstår hur illa det är för honom..! 
 
Idag har kusten fått sin första snö och så här såg våran gräsmatta ut vid halv fem...
 
 
I morgon ska jag ner till stan medans småttingarna är i skolan och då ska jag också passa på att besöka pappa på Kirurgavdelningen.
 
Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0