Sliten

Mammatanten är trött, sliten och faktiskt sjuk idag, jag har inte testat mig, men det känns som om jag har feber.
Jag gjorde bara mina viktigaste sysslor på jobbet så de klarade sig och fixade sen bort mitt söndagspass innan jag åkte hem. Om jag har feber idag känns det inte som om jag orkar springa runt i butiken och städa och fylla frukt, mejeri och drickor i morgon.
Febern började nog redan igår eftermiddag, för jag frös som en hund då jag kom hem med buss igår och direkt efter middagsmaten kröp jag ihop på sängen och klev inte upp förrän sex i morse.
 
 
 
Att det sen regnar nästan varje dag gör ju inte saken bättre för kropp och själ!? Jag börjar bli rejält less.
 
Jörgen och barnen är iväg och badar och jag har sovit bort några timmar här på soffan så nu kanske jag orkar fixa middag. Jag ska ivart fall försöka...
 
Kramisar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0