Känsligt ämne kanske..!?

Ibland blir det bara för mycket av allting och man känner att man inte fixar det längre....det är där jag är nu eller ja jag känner att nu orkar jag inte må halverst längre! Jag har dragit i nödbromsen och imorgon är det jag som tar kontakt med vården för att få hjälp att bena ut det som får mig att sugas neråt i det svarta hålet! Vill de ge mig samtalshjälp eller tabletter eller något annat så får det väl bli så.
En del kallar det för psykisk ohälsa, en del kallar det för depression och en del kallar det för ångest, ni får kalla det vad ni vill! Jag kallar det bara för att jag mår inge bra just nu! 
Så då vet ni alla som läser denna blogg och kanske är arbetskamrat till mig varför jag är sjuk den här veckan, sen behöver vi inte prata så mycket mer om det hela än så här, tycker jag.
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kram på dig! <3

Svar: Tack!:)
Annica

2012-10-09 @ 22:28:03
Postat av: Johanna

ring om du behöv er! <3

Svar: <3
Annica

2012-10-10 @ 10:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0