Höstpromenad

Först vill jag passa på att säga GRATTIS till Lisa som klarade körkortet igår!
Tänka sig nu har man tre vuxna barn, tre vuxna barn med körkort dessutom...
 
 GRATTIS LISA!
 
Jag har passat på att ta mig en skogspromenad på förmiddagen medans barnen är i skolan. Det är en underbar höstdag och solen skiner äntligen på oss efter en tid med mycket regn.
 
 
Det finns så mycket vackert att vila ögonen på ute i skogen och jag tog lite bilder...
 
   
 
Att promenera ute på Tallheden fick mig att tänka på sommaren och promenaden i Bokskogen jag då fick uppleva...
 
 
Vi får se om jag ska försöka fixa till lite ute i trädgården nu då barnen kommer hem. Kanske kan lura dom att vara ute lite också...
 
Kram.
 
 
 
.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0