Tuff arbetsdag.

I dag är det Alla helgons dag..en söndag fast det är lördag. Jag har jobbat och kunderna har definitivt inte söndag idag...vi var bemannade som en söndag, fast några fler huvuden hade inte skadat då kunderna struntade i att det var en högtidsdag.
Lite oroande tycker jag nog det är att våra traditioner och kristna värderinga är på väg att upphöra helt och hållet!?
Nåja...förstår egentligen...men tycker att även om man inte tror så är det så mycket tradition som jag känner för att ha kvar. De tio budorden har trots allt väldigt mycket sunt förnuft i sig!
 
Sen önskar jag fler kommentarer, även om en av de senaste var lite väl personlig. Personligt påhopp var det i vart fall.
 
Jag är djup och grubblande och jag ogillar verkligen bråk och oärlighet. Gör man fel så ska man stå för det!
Jag far verkligen illa då det flödar så mycket våld och arga känslor och "kasta sten i glashus" fasoner!
 
 
 
 
Jag är imponerad av besöksstatistiken det senaste dygnet...flera nyfikna själar är in och följer det förra inlägget...tänk så vi gottar oss i andras elände..eller!?
 
Nåja nu säger jag god natt! Sov Gott!
 
Kramisar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0