En vanlig tisdag.men ändå inte.

Efter jobbet idag så kom jag hem till färdig middagsmat. Det är aldrig fel!
Sen tog jag en powernap i soffan innan Pontus skulle skjutsas till sin fotbollsträning på Morön.
Jag passade på att besöka pappa en snabbis medans Pontus tränade. Det blir nog så att han snart skrivs ut från lasarettet och får komma hem till sitt mer handikappanpassade hem. Ramp och broräcke är bla installerat nu under tiden pappa har varit inlagd.
Pappa ser ut att må så mycket bättre då han inte behöver dras med de enorma smärtorna och det långtidsverkande morfinet är nere på hans normala nivå igen, 30 mg. Tydligen var han uppe i tredubbelt så hög dos där ett tag.
 
Det är en svår balansgång att skriva blogg, för mig i vart fall. Det blev lite jobbiga kommentarer och kommentarer som gjorde mitt inlägg öppnare än jag tänkt mig....jag har nu ändrat om så jag får godkänna kommentarerna innan de publiseras. Förlåt till er som tog åt er och jag önskar också att den som publiserade den kränkande anonyma kommentaren tar kontakt och ber om ursäkt så jag slipper tro fel saker om fel person!?
 
Kramisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0