fredag

Jag börjar hitta igen lite energi och orkar lite mer igen.
Om det sen är så smart att jobba full dag och sen åka hem och göra middag till de små...för att sen göra ett "gympass" med veden hos pappa!? Det blir väl jag vetande sen...

Pappa är liten och tunn och trots vädret med över tjugo grader, så hade han på sig minst tre lager av kläder på överkroppen.
En riktig kämpe är min far, jag beundrar hans förmåga att "bita ihop".

Nu blir det godnatt, för imorgon blir det nog pass två i Åbyn, efter fotbollsmatch och stadsbesök.
Tänk om man jämt kunde vara så effektiv som jag måste vara i helgen? (städa-fixaved-lagamat-examensfix-fotbollsmatch-morsdagsgästger-tårtbak-matinköp.....mm.



Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0