Feg?

Jag känner att jag måste få ventilera en händelse härifrån bloggen lite till.

Jag skrev ju för ett tag sedan så här: -"Det är helt otroligt sanslöst hur en del människor kan bete sig illa och dessutom försvara sina handlingar!?
Att en person begår misstag eller bara är den den är, berättigar aldrig någon annan att misshandla hota och kränka den personen. Att blunda och låtsas som den här misshandeln med kränkningar och hot inte sker, det är minst lika illa!!
Det är så fegt med denna mobbning, så fruktansvärt fegt!!

Jag fick så småningom en kommentar skriven klockan 01.56 på första maj morgonen och jag gissar att den skrevs då personen var en aningens påverkad av alkohol från Valborgsmässoaftonsfirandet.
Kommentaren löd så här: -"Det är också fel att hitta på & sprida på en massa skit om andra!
Du är då ingen bättre människa."

Det finns ett par ordspråk som jag många gånger brukar använda och det är: "Man ska inte kasta sten i glashus!", det andra är: "Var mot andra så som du vill att de ska vara mot dig!"
Jag tycker att man ska kunna behandla varandra med respekt, även fast man har olika åsikter. Sen är det aldrig ens fel att två träter, det bör man nog också komma ihåg.

Jag vet ganska säkert vem du är som skrivit kommentaren och till dig vill jag bara säga att jag är så ledsen för din skull! Mig veterligen hittar jag inte på någonting och sprider en massa skit, jag har heller aldrig påstått att jag är en bra människa!

 Vill man kommentera mina inlägg så är jag ju glad om du säger vem du är.
Vill du vara anonym och diskutera något med mig så är det bättre att skicka mig ett mail.
[email protected]

Big hugs to you all...


Kommentarer
Postat av: lillebror

Jag kan också tycka att man ska stå för vad man säger. man ska tex våga sätta sin signatur på det man kommenterar.

2012-05-04 @ 18:43:49
Postat av: veronica

Gilla!!! Håller fullständigt med Annica det är otroligt fegt att vara anonym. Och det betyder ju att den personen inte riktigt vill stå för sina handlingar !! Kram på dig Gumman!!

2012-05-04 @ 18:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0