Angående kommentarer..

Jag har haft fullbokat i min agenda ett tag nu och då blir det genast mindre tid över till bloggen. För när det finns jättemycket att skriva om så blir det oftast inget alls skrivet av mig, vet liksom inte vad jag ska ta med.

Igår jobbade jag hela dagen sen bjöds jag och mina syskon på underbar grillmiddag som maken hade förberett och fixat. Mums!
Pappa orkade också komma hit en stund.
Här står han och pratar med några av sina barnbarn och man ser på honom hur ont han faktiskt har.



Sen blev det att åka en stund till majbrasan här i Drängsmark. Vi köpte några lotter bl.a fyra som var till barnlotteriet. Emma tog lotter med nummer 69, 96, 80 och 22. Det där är riktiga turnummer sa jag till henne och mycket riktigt...det blev två vinster. :)



Det är sällan någon kommenterar någonting här på min blogg numera, vilket jag tycker är lite tråkigt, men nyss fick jag en kommentar till mitt inlägg med rubriken Sol.

Jag skrev i ett stycke så här:
"Att en person begår misstag eller bara är den den är, berättigar aldrig någon annan att misshandla hota och kränka den personen. Att blunda och låtsas som den här misshandeln med kränkningar och hot inte sker, det är minst lika illa!!
Det är så fegt med denna mobbning, så fruktansvärt fegt!!"

och till svar fick jag:

tingsrätten
om sol:
"Det är också fel att hitta på & sprida på en massa skit om andra!
Du är då ingen bättre människa."

Till svar på den kommentaren så säger jag: Jag hittar inte på någonting, utan det är så tragiskt att en del stoppar huvudet i sanden för all skit som faktiskt sker!



Kram och var rädd om varandra.




Kommentarer
Postat av: Maja

-"TACK för en trevlig kväll, Valborgs...NI ALLA är helt underbara! <3"

Å älskade pappa, vad fina bilder men nog syns det att han har ont.

KRAMIZZAR <3 <3

2012-05-01 @ 10:18:13
Postat av: Sussi

Tänker på den som kommenterade ditt inlägg!!! Den människan har nog sett misshandel,hot,och alla kränkningar men väljer att som du säger att stoppa huvudet i sanden=( varför inte agera för vad som är rätt eller fel!! Hur är den människan? Människan kanske vill bli behandlad likadant????

Tusen tack för en UNDERBART trevlig dag och trevligt sällskap/kram sussi

2012-05-01 @ 16:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0