Djupare än djupast...

Jag är sliten och trött!
Jag bloggar inte för ordet får inte vara fritt just nu!
Jag vill skriva av mig min frustation över vissa orättvisor fast det går inte!

Thats life!?

Eller som jag skrev på Facebook ikväll...
Jag funderar mycket nu på Varför vissa gör som dom gör och varför det blir som det blir ibland!?
Har en vän som kämpar på med att "ta klivet" för att slippa ta mer negativ skit!
Funderar på varför vissa människor då bara gör saken värre?
Funderar också på varför vissa människor alltid anser att felet bara ligger på "någon annan" och aldrig inser att man kan ha en del i det själv?
Med detta inlägg vill jag ha sagt...
"Det är inte ens fel att två träter!"

Kramisen.

(Pst..på torsdag kommer nya bossen och presenterar sig! Det känns bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0