De små glädjeämnena...

Att fokusera på de små glädjeämnena i livet, det vet jag ju att man ska göra. Men det är inte alltid så lätt...!?

Men jag har haft en underbar lördag och just insett hur underbart ens liv kan vara...ifall man fokuserar på livet och det positiva i "just nuet"!!

Jag och min hemmaboende familj + mina syskon, har varit ner till mamma och grattat henne lite i efterskott idag.
Hon blev så glad över besöket! Dessutom tror jag att de tio trisslotterna som hon får skrapa kommer att berika hennes tid på ett positivt sätt!
Lyckades också hitta en underbart passande sweatshirt med huva och trekvartsärm med uppvik och knapp med dragkedja som hon gillade och blev superfin i!

Direkt efter besöket i Ostriket åkte vi till fotbollstältet och Pontus körde tre matcher på raken=)). Underbart att se deras glädje över prestationen och inte resultatet!? Matchresultatet blev 3-0 förlust...

Gillar också att Lisa inte ska hem efter jobbet, utan ringer...då hon vill bli hämtad! Hörde något om ett besök på "Olles"!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0