Morr..

Ingenting gick min väg på jobbet idag.
Kanske inte helt sant, men mycket småstrul har jag haft.
Först så strulade det med tidningsleveransen av veckotidningarna. Efter många olika telefonsamtal och olika besked fick jag till sist beskedet att de skulle helt utebli! Något med ägarbytet var orsaken.



Sen var jag ju tvungen att avsluta dagen med att bli en aningens stressad och arg över att ingen kan nedra sig till att gå till kassan på allanrop "extra personal" till kassan! Blir så less då döda ting går före levande ting, i detta fall varor kontra kunderna.
Det handlar bara oftast om att offra fem minuter av sin tid för ett snabbt inhopp, sen kan man gå tillbaka till sitt igen.
Halv fyra i afton såg jag att det drog ihop sig till köer så jag hämtade en kassalåda för att sätta mig, men gjorde en lov in i butiken först och bad om att en till skulle bemanna.
Att då få till svar "nej tyvärr hinner jag inte det nu, vi ligger lite efter", är precis fel svar för att jag inte ska gå i taket av frustration. Morr säger jag bara.

Annars då? Blev inget bloggande igår för jag hade fullt upp och liten ork och lust. Efter middagen drog vi vidare till Byske för att lyssna till Musikskolans vårkonsert/uppvisning.

  

Gjorde sen en liten fotolov i trädgården.

  

Nu har jag ledigt resten av den här veckan för Lisa tar studenten och Johanna och Erik kommer hem redan i natt. <3<3<3

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0