Bra första semesterdag

Tack Lisa för att du har ställt upp och varit den vuxna i vårt hushåll idag!
 
Jag och maken har då snickrat kontra städat och putsat fönster samt fållat upp och hängt upp gardiner idag. Vi är nog båda ganska nöjda över dagen, men jag gissar att sonen och Maria är mer nöjda över den hjälp på vägen de fått!?
 
De har nu ett fungerande vardagsrum med gardiner och ett kök som håller på att få täcklister och socklar på plats!
 
  
 
 
 
När vi kom hem där efter halv fem så skyndade jag mig att steka köttfärssåsen och koka spagetti till familjen att äta till middag. Själv åt jag makens goda rester, köttfärsbiffar i gräddsås med broccoli till. Jag lovar utan att ljuga, att det var den bästa "spaggetti och köttfärssås" jag ätit på länge!
 
Grannarna är borta och vi får låna deras pool i en vecka så efter maten fick barnen ta sig ett dopp med sin far som sällskap, själv la jag mig i solen på altanen en stund. Fick lite dåligt samvete så jag gick över och knäppte lite badkort på de i skuggland, innan jag snabbt skyndade mig tillbaka till solen! ;)
 
  
 
 
Kramisar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0