Rädsla!

Jag/Vi försöker fixa vårat sovrum!
Jag hade en inredniningsidé som maken köpte med hull och hår...lite vitt, lite grått, lite lantligt, lite modernt och piff  och lite...
Men jag får inte till det!!

Jag har karvat och skrapat och funderat och kännt...
Har så många ideer..ideer som jag inte får ihop!? Åhh så frustrerande! 

Kände det blev kväll och ställde mig i duschen och fick en uttalad PANIKATTACK!! JÖRGEN KOM NU!!

Kände en förändring på en pigmentfläck.....cancern kröp närmre...jag får så lätt panik och ångest då det kan relateras till cancer...
Jag är så orolig över cellförändringarna...fast överheten försöker säga annat! (Överheten=Informationssidor.)

Detta är det inlägg jag skrev för några dagar sedan som jag inte vågade publisera...

Men jag inser ju hur rädd jag har blivit för cancer! Förmodligen är min oro helt obefogad men på måndag blir det en nystart och att ta tag i allt som Idromed hade kunnat fixa. Telefonsamtal i massor som jag alltid brukar undvika och som jag ogillar.

Kvinnoklininken.
Vårdcentralen.
Massörerna/Sjukgymnast.

Men kom alltid ihåg mina vänner.....allting som sker har en mening!

Kramisar.




Kommentarer
Postat av: J

Det är bra att du tar tag i det. Det är bättre att kolla en gång för mycket än en för lite. Håller tummar och tår för att allt går bra. Du vet att jag tycker att du borde prata med nån. Börja med en kurator på VC? Tror det kam hjälpa faktiskt. Kram

2012-01-08 @ 19:17:22
Postat av: Majsan

Håller med före detta talande...VAR RÄDD OM DIG, gör som hon säger!

2012-01-09 @ 00:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0