om ingen orkar måste väl jag

Trötta barn i morse men det gick bra att få iväg dom till skolan utan bråk och tjafs. Skönt!

Sen har jag varit en sväng till Byske hälsocentral och visat upp mina födelsemärken och det gick bra. Bra i den betydelsen att sköterskan tyckte dom såg ofarliga ut, men skulle sätta upp mig för en läkartid i februari då dom skulle ha en speciell "huddag".

Ingen av oss vuxna här i huset orkar riktigt med vårat sovrumsprojekt då det blev så jobbigt med taket och ingen har orkat med städningen heller.....
Fast då ingen orkar brukar det bli så att jag får "bita ihop" och måste orka ändå......det är vad jag ska göra idag i vart fall!
Jag ska skrapa det sista i taket sen ska jag städa hela nedervåningen, för som det ser ut nu orkar jag inte med längre.

  

Kramisar.

Kommentarer
Postat av: M

så är det nog ofta hemma hos familjer..att det blir den ena som tar tag i eländet, ang ert tak, är det inte enklaere spika på ett nytt tak, eller leja någon som fixar underarbetet åt er, så ni slipper skrapa nåt mer..Man vill ju bli klar redan innan man startade projektet, att det sen blir tjafs på vägen, finns liksom inte..

2012-01-18 @ 11:35:17
Postat av: Annica

Jo M så sant och det hade varit enklare med nytt tak som vi funderade på, men blev dumsnåla eller nåt..

2012-01-18 @ 14:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0