insnöad

Vi har haft rejäl sovmorgon i den här familjen idag. Jag som brukar vara morgonpigg har sovit länge också, det kan till viss del bero på att jag jobbade igår kväll och kom mig isäng sent.

Igår på jobbet kände jag mig otillräcklig och lite misslyckad för jag hann ingenting kändes det som. Den första konteinern jag skulle tömma på varor och fylla ut i hyllorna var full av småkartonger och konstiga varor som var svårt att hitta plats åt.
Jag gjorde så gott jag kunde och mer kan man ju inte göra, men känslan av att jag inte gjort tillräckligt och fick lämna så mycket till någon annan, den känslan gillar jag inte.

Nu ska vi äta en frunch, sen blir det att skotta sig ut. Vi är faktiskt om inte insnöade men inplogade i varje fall.



Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0