Tennbröllop

Stressig dag som började med att jag sov lite för länge och kom försent till jobbet. Försökte jobba på effektivt, men hamnade fort på efterkälken då en som inte mådde så bra fick gå hem. Det tar tid att ringa/sms:a alla lediga för att få ut någon extra. Tillslut fick jag in en tjej på några timmar.
Men det behövdes mer förstärkning till kassa,  för nu är det mycket julklappsinköpare på stan. Vi bemannade alla kassor ett tag för att  kunna hjälpa kunderna på ett bra sätt...alltså fick jag jobba över lite för att hinna mina måsten.
 
När jag kom hem så var Emma uppspelt och ville visa mig någonting....en överraskning. Jag fick ett paket och en jättebukett med rosor....undrar om hon missförstod lite...för det var från Jörgen... på vår tio åriga brölloppsdag.
 
Nyss fick jag en fin teckning av Emma....
 
 
Älskar de små liven...
 
Kramisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0