provsvar och snö

Nu går veckorna fort fram.
En ganska fullt upp måndag på jobbet idag med att "städa" upp efter skyltsöndagens extrabemanning.Det är roligt att jobba då det blir lite merjobb och man får pressa sig lite extra för att hinna med.
 
Efter jobbet stannade jag kvar i stan för att kunna gå på yoga, men innan det hann jag med att hälsa på min syster en stund.
Efter yogan blev jag lite överraskad av den mängd snö som hade ramlat ner på på bilen under den dryga timmen. Åkte och hämtade Lisa sen som hade jobbat till sju. Snön vräkte ner över oss hela E4 sträckan och sikten var allt annat än bra, så det gick aldrig mer än 80 km/h.
När vi sen svängde av E4:an och närmade oss Drängsmark avtog snöandet och dog bort helt :(.
 
Pontus provsvar har nu kommit och de visade ingen större avvikelser så därför skickas nu en remiss till Barnklininken för vidare bedömning.
Gillar dock inte formuleringen "några större avvikelser" och vi får "avvakta bedömning" därifrån.
 
 
 
 
 Kramisen.
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Oroa dig inte. ❤ Snart ses vi!! 😊 Kram

2012-12-03 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0