Lust var är du?

 Idag skrotar jag på här hemma och plockar och städar. Min vita hall var inte så vit längre efter sommarens spring ut och in. Några söta små fingrar och kanske några stora har satt sina spår på dörrar och karmar, men nu är de borttorkade.
Jag satte upp min ganska nyinköpta skylt i hallen, det blev fint.
 
 
 
Jag har också torkat fönstret i tvättstugan och sorterat bort alla trasiga urvuxna sommarskor och gjort fint i skoskåpet. Konstigt att jag får något gjort för egentligen har jag ingen gnista och lust till att göra något!?
Blev dock lite roligare då Emma kom hem från skolan och ville hjälpa till. Nu är det i vart fall bortplockat och dammsuget här på nedervåningen, bara uppe kvar då.
 
   
 
Jag kämpar på med att gå ner i vikt med LCHF metoden och imorse blandade jag ihop en egen musli av pumpafrön, pinjenötter och torkade blåbär. Blev riktigt gott till naturell yoghurt.
Lite jobbigt är det att jag står still på samma vikt nu sedan fem dagar bakåt....men jag ger inte upp.
 
Kramisar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0