Blandade känslor

Det är inte lätt alla gånger att vara på resande fot med alla nya intryck och nya platser där hänsyn måste tas...
 
Inatt har vi sovit alldeles själva i Erik och Johannas lägenhet och precis som det oftast blir så är jag den som kliver upp först.
Det var en klarblå himmel som mötte mig då jag klev upp vid halv tio i morse och började tänka i banorna om att åka ut i skärgården eller till någon badplats. När barnen sen vaknade ville dom inte riktigt som jag så vi enades om en lekplats och jag googlade och hittade en riktigt nära som till och med hade ett mindre bad.
Picknick fick det bli och den skulle ju inhandlas på någon affär....ungefär där någonstans skar det sig.
Jörgen vaknade och hade också en plan i sitt huvud och ville också googla och....hur som så infann vi oss i gröngräset först där vid ett. Men mitt humör var inget bra humör och Pontus humör var heller inget bra...men bilderna som följer visar att det fanns lyckliga stunder också!
 
  
 
 
 
Sen gick vi hem och packade upp ryggsäckarna innan vi promenerade vidare till MAXI för att fylla upp skafferi och kyl.
Väl hemma här igen lagade jag till en god kasslergryta. Lagomt till när vi satt oss ner dök Johanna och Eriks andra gäster upp, nämligen Pea och Ohmid.;)
 
Nu längtar vi bara tills Johanna och Erik kommer hem igen, troligtvis i morgon förmiddag eller möjligen sent i natt! Längtar alltid till att vi får träffas!
 
Kramisar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Puss.

2012-08-04 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0