Tänkvärt...


Pontus bygger koja i skogen, tillsammans med alla grannkillar...minst fyra till!
Dom sötnosarna fantiserar om fönster och gardiner och faktiskt också trädgård!
Fast man bara går i trean, så vet man hur ett hem ska byggas..?



P.S...Jag har för ett tag sedan lagt detta inlägg åt sidan, men bära eller brista!? Det förklarar kanske lite hur jag mår......Nu publiserar jag det!


Funderar och djupdyker just nu, mer än vanligt och har valt att kliva av "livets vagn" och bara gå bredvid.
Jag fungerar på jobbet, för jobbet är min ryggrad.
Men här hemma orkar jag inte mycket!?
När jag kommer hem efter jobb och maken har varit hemma med barnen och faktiskt också lyckats med att dammsuga och "lugnat ned" intrycken i hallen, genom att sortera skor och kläder.
Så spelar det liksom ingen roll för mig, för jag orkar inte bry mig. Och? Varför? Orka? är ord man kan sammanlänka med mig just nu.





"Valt att kliva av", som jag skrev här ovan är väl fel ordval. För valt har jag inte gjort! Det blir liksom bara så ibland för mig..




"Skapa dig lugn att acceptera det du inte kan förändra just nu, mod att förändra det du kan och förstånd att inse skillnaden."

Finns mycket tänkvärt att försöka peppa sig av, men....

Laddar upp lite söta Miranda som får symbolisera mig just nu...?







Tycker allmänt att jag inte orkar annat än följa med nu...som jag skrev ovan så har jag en rejäl dipp i hur jag mår.

Kram.


Kommentarer
Postat av: Johanna

♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-09-25 @ 01:02:10
Postat av: Maria

För mig är hemmet min ryggrad, jobbet är ett nödvänfigt ont(typ) det är hemma jag mår som bäst, med maken barnnen eller i bland bara själv. Det låter allvarligt att du inte kan uppskatta det fina med din underbara familj, kanske borde du jobba mindre. Blir nalta orolig för dig/er..familjen behöver få bekräftelse för det som står för och gör. Kram M

2011-09-25 @ 19:07:41
Postat av: pea

♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-09-25 @ 22:02:21
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0