This day..

Idag har jag tillbringat den mesta av min tid ute i trädgården. Svärfars har också varit här några timmar.
Känns som om man bör bli klar med en massa saker nu innan det blir frusen backe, och nu kan det få bli det.
Rosorna har fått komma ner i jorden och även vinbärsbuskarna.

  

  



Sen har jag tagit bort allt gräs som kommer upp från jorden i min hörnrabatt. Några grenar från Näverhäggen sågades också bort av maken.
Emmas klätterträd blev lite svårare att komma upp i nu, men hon lyckades. Så det så!


  



 

Jörgens projekt i dag har varit att göra en stenkista för vattnet från stupröret.

Det var vitt som av frost på grannens gräsmatta vid nio i morse, men tagetesen verkar dock inte frusit ännu.

 

Det var min dag lite kortfattat med bilder och ord.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0