söndag

Efter frukosten idag så målade jag några detaljer på ytterdörren och listerna runt om på insidan med en annan färg.
Sen hamnade jag ute i trädgården igen. Idag bestämde jag mig för att klippa ned de felklippta spretiga Björkspireabuskarna. Det blev så kalt och tomt så jag tog äntligen tag i det här med att hämta sten....





Så nästa sommar hoppas jag de växer som sjutton!!

När jag kom hem från sista svängen av stenhämtning, så hade de ringt från ICA och undrat var jag var någonstans? Shit!! Jag hade glömt att jag skulle jobba ikväll. Snabbt kastade jag i mig mat, duschade och sminkade mig, infann mig 40 min senare på jobbet.
Imorgon ska jag vara hemma med en sjuk Emma. Hon fick feber i afton, första budet var 38,1 vid nitton och då det andra sms:et hemifrån kom, vid tjugo, då hade febern stigit till 39,4.
Blir att kontakta vårdcentralen i morgonbitti.

Fotade en sömnig humla och en flugsvamp idag också i trädgården.




Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0