onsdag

Igår var det en sådan där dag som bara försvann i olika aktiviteter.....

Jag började dagen med att sjukanmäla Emma och skicka Pontus till skolan. Sen åkte jag och Emma till pappsen som ville ha lite hjälp med att gå igenom sina frysar.
Det blev så att vi avfrostade kylen och frysen nere och plockade om och slängde en del gammalt från boxen där uppe.
Pappa bjöd också på lunch.

Klockan halv två var vi hemma igen och då målade jag det sista varvet på ytterdörren. Duchade och fikade barnen och drog iväg till tandläkaren med Pontus.
Tandläkaren ville att Pontus skulle göra ett nytt besök hos honom igen för att justera några tänder med hjälp av gummiband och pålimmade små duttar...

Hem igen efter tandläkaren och göra middag. Sen kom Maria och åt med oss och jag fick dra iväg på yoga.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0