lördag

Jag är rätt morgonpigg numera. Klockan halv åtta gav jag upp och klev upp från sängvärmen, Emma kom tassandes strax före halv nio.
Efter frukost gick jag ut i trädgården för lite höstrens, bestämde mig för att sommaramplarna har gjort sitt. Klippte också ned humlen från bron och lite andra frökapslar...Skurade också farstukvistens alla snickerier eftersom lössen hade lämnat efter sig lite svart spillning...





Maken klickade upp vårat golv för att se hur långt vattnet tagit sig....



Vid tretiden åkte vi in till mitt jobb med Lisa och handlade med oss lite mat för att ha en grillkväll hos pappsen. Mums med grillad älgfile, säger jag bara.

  

Det var denna dag det...men visar också lite "blommbilder".

  

  

Hösten kryper på oss...



Kramisar.



Kommentarer
Postat av: veronica-ifokus

Å, du kämpar och kämpar på!! Duktiga du!!

2011-09-04 @ 18:25:10
URL: http://veronica-ifokus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0