lördag

Jag har jobbat extra idag, en arbetskompis ville byta lördag med mig.

Pontus fotbollslag har haft säsongsavslutning idag och det innebar fotbollsspel i fotbollstältet, samt lek på Bodaborg.
Mitt arbetspass slutade klockan tre och Pontus lek likaså, men kunde dröja längre.
Jag tog en promenad från jobbet och hann faktiskt ändå upp till infartsvägen till Bodaborg, där på Vitberget, innan jag blev upplockad.

När vi kom hem blev det lite trädgårdsrens innan maten. Jag klippte ned humlen i runda rabatten och rensade och flyttade runt lite.



Sen har jag tagit lite kort på det som ännu blommar lite här och där...

  

Tänk att Tagetesen inte har frysit ännu!

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0