I alla fall..

Eller som Emma säger, allifall...Men i alla fall är det helt underbart väder idag.



Man tror inte det är riktigt sant att det har varit arton grader i skuggan idag.
På morgonen gick jag in på Ovesplantors hemsida, för att se om han möjligen hade öppet idag, men söndagar har han stängt. =(
Men lite senare då vi åt en sen frukost så läste Jörgen i Norran att det var extra öppet idag! =) Så jag, Pontus och Emma hoppade av i Ersmark, när Jörgen skjutsade in Lisa till ICA för jobb.
Ove bjöd på kaffe och tårta samt hade en tävling där man skulle gissa antalet stenar i en burk.



  

Vad shoppade jag då? Jo, smultron till barnen, rosor och klätterrosor, svarta vinbär, ljung, täckduk och mjölkkannor.



  

Sen hittade jag en god mogen jordgubbe i trädgårdslandet. =)



  

  



Nu ska jag skynda mig att äta lite, innan jag ska bege mig till stan, för att sällskapa med syster när hennes barn ska skjutsas till sin pappa i Bäckfors. På tillbakavägen ska vi se om Eva är hemma, så vi kan kika på hennes nya projekt i hennes underbara trädgård.

Kramisar.


Kommentarer
Postat av: Maria

Gick ni från Kusmark till Ersmark?

2011-09-12 @ 11:20:13
Postat av: Annica

Blandar visst lite byanamn jag...har ändrat till rätt by.

2011-09-12 @ 17:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0