Höstrusk!

Idag var det riktigt höstruskväder ute då jag skulle iväg till jobbet. Eftersom det blåste rejält och regnade samtidigt, så hade jag nog blivit genomblöt, om jag inte hade haft min nya dress och stövlarna.
Solsken då jag åkte hem från jobbet, fast det blåste rejält ännu. Nu tror jag vindarna har mojnat något.

Det var jag som hämtade barnen idag, sen kokade jag blomkålsmos med stark korvgryta till.



Jag har pysslat om några blommor samtidigt som barnen gjorde sina läxor, maken städar uppe.

Jag har på senare tid köpt några blommarr. där Calanchoe har ingått, nu har jag plockat bort dom och ersatt med ny jord. Plockat bort Calanchoen alltså.

  

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0