fredag

Och vad ska jag säga om den? Hm..

Har påbörjat storstädning av våran toalett på jobbet...

Ogillar i vart fall städbolag! Vem är det som tar ansvar där?
Har förstått utav en god vän, att en toa t.ex ska städas på ett visst sätt och ta x antal minuter...
Men jag ser bara hur våra toaletter bara blir skitigare och skitigare...så inte städas det då på det sätt jag har förstått det ska göras!

Vems ansvar är det att torka väggen bakom tvättstället?
Vems ansvar är det att torka av dörren och handtagen på toalettdörren?
Vems ansvar är det att fixa golvlisterna runt toastolen?
Vems ansvar är det att hörnen också skuras på golvet?

Detta görs då inte av de städbolag vi har haft!? Någon eller några som har fått varit hos oss mer stationärt av sin arbetsgivare har dock fixat det lite bättre...men nu är det då katastrof!!

Det värsta jag varit med om är då ett häftstift fick ligga kvar i ett hörn mer än sex månader! Det var jag som gav upp och städade den gången också...


Så kom igen nu alla som jobbar, eller ni som har en relation med något städbolag, eller bara tycker något om detta! Kommentera!
ISS, Miljöstäd eller Städcervice eller vad ni nu heter!? Försvara er gärna...

Kommentarer
Postat av: sussi

Go girl:-) tacka vet jag när Laila städade på vår tid du vet!!! Då blev det rent av bara farten. Kram på dig och din energiska energi... skicka lite till Kåge det behövs må jag säga/Sussi

2011-09-18 @ 23:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0