torsdag

Smärta!!
Jag har tagit en Ipren och en Alvedon och hoppas att mina två onda fötter ska sluta vara så ilsket onda. Om det inte ger sig snart måste jag försöka få någon hjälp med detta problem....vad gör man om det blir värre? Fixar sig en rullstol kanske? Nej jag skojade bara......Men fötterna ska ju orka bära mig och hjälpa mig att komma någonvart. Funkar dom inte så blir det inte bra!

 
Det är inte lätt att vara tung! Men jag kämpar på och hoppas det blir bättre snart.


Idag har Kassa ett, på jobbet blivit lagad. Poffarna och kabelbranden hade även sabbat kretskortet i strömcentralen/tavlan, som knyter ihop alla sladdar och kablar och kontakter i varje kassa.
Tur att vi har plockat bort en kassa en gång i tiden och hade reservdelar som kunde plockas därifrån.

Avslutar med några tänkvärda ord...



Kram.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad har du för skor på jobbet? och även när du är ute och går? mycket viktigt att gå i riktigt bra skor, obs ej foppa...Kolla in Jobi.se de har bra skor..

2011-10-21 @ 00:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0