Stockholm - Oslagbart

Nu är jag hemma igen efter min underbara helg hos dottern i Stockholm. Fick många pussar och kramar från småttingarna då jag kom hem, de har visst saknat mig. Fast jag vet att dom också har haft det jättebra med bad på Edda tillsammans med kompisar och sen finmiddag med samma kompisar.

Hur har jag tillbringat helgen i Stockholm då?
På fredag hämtades jag av Johanna på Arlanda och sen åkte vi hem till dom där Erik och hans mamma Seada hade fixat en mycket god middag med även förrätt. Johanna tillverkade sen en chokladmousse som vi åt under tiden vi tittade på Idol.
Seada uppvaktade mig med en bok som handlar om mindfulness, ska bli spännande att läsa.

 Mums!!

Lördag blev det lite shopping på ett köpcentra i Kista för mig och Johanna. Nu shoppade vi inte hejdlöst precis, men några smycken från Glitter fick följa med hem samt att jag fick ett underbart fint armband från Pilgrim av lillgumman. Även om vi inte köpte med oss så mycket kläder hem så gick vi ju in och ut genom ganska många affärer ändå. Provade skor och några jackor, klämde också in oss i en provhytt och provade ett gäng BH:ar varav två fick följa mig hem.
Efter det åkte vi hem och hämtade Erik och promenerade till Solnacentrum för att hämta ut biljetterna till kvällens show samt för att dricka en kaffe där.
Vi hade som glömt bort att äta lunch i rätt tid så medans vi gjorde oss festfina åt vi ost och päron för att klara oss till middagen.

Klockan 18.00 var det dax att rusa till tunnelbanan...
  

Det var hit vi skulle...



Trerätters middag på Hamburger börs och showen Oslagbart var ju min födelsedagspresent.

Min förrätt och middag samt Erik och Johannas middag kommer här i bilder.

  

 Vackert upplagd mat och riktigt gott, fast Johanna undrade vart svampen var i hennes risotto!?

Efter maten bjöds det då på mycket bra show från det här gänget...



Pernilla Andersson, Niclas Strömstedt, Andreas Johnsson och Petra Mede.
Fattas bara annat än att jag tackar av hela mitt hjärta för den här fina födelsedagspresenten!
Jag är så nöjd.
Tack!

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0