sömnlösa...

Emma har ikväll fått prova på en slags barn teaterskola! She likes!

När jag skulle hämta Pontus och Emma i afton på fritids, så vann jag ett barn och förlorade det andra. Hm?? Tänker ni nog nu!?
Jo, så här är det! Emma har en klasskompis som har en bror som är en klasskompis till Pontus...så Pontus tog med sig sin kompis hem på middag hos oss och Emma följde sin kompis på teaterskola och fick en snabb middag innan på vägen!

Nu vill Emma absolut börja denna teaterskola, vilket känns bra och okej för mig! Men det söta och roliga med alltihopa var hennes egen kommentar ikväll, då hon skulle sova....
Mamma nu måste jag nog sova så jag ska orka med teaterskolan!!
(Psst..säg inte till henne att det bara är en gång i veckan!)

Sen så kände jag igår kväll hur enormt trött jag var och hade ögon som sved. Men somna!? Nej det gick inte så bra!
Hade dessutom en son som kom ner strax före tio igår kväll som hade samma åsikt. Mamma jag kan inte sova!!

Men han somnade om och nästa gång han kom var klockan fyra...jag kan inte sova mamma...

Pontus har helt klart sovit, men också legat halvvaken i dvala...precis som jag!

Fick en förklaring till våran dåliga sömn från Radio RixFM på morgonen...?
Sofia Whistam påpekade att det var fullmåne och hon hade sovit dåligt minsann....



Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt hur det kan bli?

2011-10-11 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0