I´m not feeling good...

Jag är trött slut och sliten. Har haft småont i huvudet i några dagar. Jag som aldrig har ont i huvudet annat än då jag druckit för lite vatten eller inte fått något kaffe.
Dessutom har jag riktigt ont i mina fötter idag!! Ni som brukar ha ont i era senfästen eller ni som brukar känna av benhinnorna kan tänka er den smärtan runt alla fotens leder och benbitar. Fötter har ju inte lite många småben heller...
Jag har ju äntligen börjat promenera så jag hoppas att jag bara är otränad och det är därför det blir så ont.

Sen kan jag inte säga att jag mår speciellt bra i själen heller....brukar ju vara vårdeppig, men inte så här på hösten. Hösten är ju min tid.
Det är så jobbigt då man inte orkar fokusera på allt det positiva och roliga, utan man grubblar och gräver runt i det mörka jobbiga istället!?
Äsch, nu svamlar jag lite men faktum är ändå att det är tungt just nu, ångestklumpen finns där i halsen....

Men efter regn kommer väl solskenet? Kram.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0