Sakta sakta

Idag har det varit fullt ös på jobbet och på grund av att jag inte hade tänkt på att göra ett rastschema, anpassat för den bemanning vi hade på den här Allhelgona lördagen, så fick jag gå sist på rast fast jag började först. Men jag hann med allt som jag skulle göra, så det blev bra ändå.

Sen skyndade jag mig hem för att hämta Lisa och skjutsa in henne till jobbet. Jag tror snart våran blåa bil kan hitta vägen mellan ICA och hemma alldeles själv, utan chaufför, bara koppla in autopiloten.


Jag har kommit mig ut på en kort promenad idag, inte så lång men alltid något. Jag har gett mig den på att nu ska jag gå ner i vikt.
Jag äter bra, jag rör på mig och frossar inte i vin eller godsaker, men ändå tycker jag att vågen är orättvis mot mig.
Jag kämpar verkligen för att må bra och försöker fokusera på det positiva....men det är inte lätt.




Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0