Så känns det

Jag har alltid varit djup och funderat mycket! De första minnena jag har av att känna mig utanför kommer från "ettan"!
Jag gick skola i Kåge och jag minns många episoder då jag tänkte på....varför vill hon vara med mig? Jag var absolut inte den populäraste tjejen i klassen utan snarare den minst populära...

Jag blev mobbad i "fyran".... Flyttade till Byske och där hände samma sak! En kille som var äldre hotade och tyckte och krävde....saker som jag inte kände mig bekväm med!

Men jag har fortfarande kvar vänner från den här tiden....kanske man kan kalla dom äkta och riktiga vänner då!?

Vänner som inte alltid har gjort en spikrak karriär, precis som jag och så många med mig!
Men någonstans har jag en fördel av att vara djup och ärlig!? För jag har fått med mig en grund i vart fall, en grund bestående av att alla duger...oavsett....!?

Så alla mina härliga vänner som följer min blogg, glöm aldrig hur underbara ni är!! Faktiskt helt UNIKA!!


Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0