Många tankar...

Jag börjar med att länka till en artikel i Norran angående barns säkerhet i bilen.



http://norran.se/2011/11/inrikes/farligt-for-barn-i-baksatet/

Vill också bara förtydliga att detta innebär inte att ett barn är säkrare i framsätet! Ett barn sitter fortfarande säkrare i baksätet på grund av krockkuddarna där fram,  men tillverkarna har eftersatt säkerheten där bak...

Idag har jag många saker inplanerade som frissan på morgonen och utvecklingssamtal med Emma och Emmas fröken på eftermiddagen.
Sen ska jag också försöka hinna med en cellprovstagning på gyns drop in. Men jag känner mig inget vidare pigg på det..Vill inte! Vill inte veta!? Vill inte blottas!? skriker det inom mig...orolig som jag är.

 
Sen kan jag inte låta bli att tro att årets julklapp inte alls kan bli så populär.....jag tror på One Picen eller Zipoverallen jag. ;)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0