livet...

Jag är så less på mig själv och den jag är. Varför blev just jag en djup grubblare?

Det händer så mycket runt omkring mina anhöriga nu, så många olika tragiska händelser, det är så känslomässigt tungt!
Pappa reagerar på sin nya medicin och mår allt annat än bra. Kunde han inte få fortsätta må så bra som han har fått göra nu ett tag!? Nedförsbacken mot slutet blev plötsligt så väldigt brant.

Fler anhöriga har det inte heller så lätt just nu med sjukdomar och andra saker som är jobbiga.......

Mina tankar idag går också till lillhjärtat i Stockholm och för henne en mycket jobbig dag...

Mina tankar snurrar också runt och snuddar vid stora sonens framtid och jag oroar mig...



Jag försöker hela tiden att hålla fokus på det positiva som ändå finns med livet, men det är så svårt då man är en grubblare....

Kram.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Allt ordnar sig tillslut ska du se lilla mamma.

Mitt problem är ingen big deal egentligen. Jag har en plan.. blunda!

2011-11-23 @ 10:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0