Fars dag.

Under förmiddagen så pysslade vi på med bokläsning, badkarsbad, dammsugning, småplock och disk/tvättmaskins i och urplock.

Klockan ett drog vi iväg norrut för att uppvakta min pappa på farsdag. Vi fick ett varmt välkomnande av Ossie och slutade vi klia så satte han igång att skälla! Han är så klok och fin.



Sen hjälpte min bror och jag pappa att stänga av vattnet till uteledningen som går via hans källare.
Emma busade med lampan där uppe på kanten...



Pappa har påbörjat sin nya medicinering mot sin spridda njurcancer och delgav information om den medicinen som heter Afinitor.



En hel del tuffa biverkningar kan uppstå som leverpåverkan, förhöjda kolesterol värden och diabetes förutom de vanliga som illamående och minskad aptit.
Täta provtagningar på vårdcentralen är inbokade, (en gång i veckan) sen blir det snart återbesök i Umeå igen.

Jag fortsätter hata cancer....

Kram.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0