Får inte ihop det..

Alla mina tankar och ord som sammanfattar den här dagen, vill som inte bli ihopknytna och nedskrivna!? Men jag gör ett försök..

 

En vanlig torsdag på jobbet, förutom slutet. Blev lite övertid för en säljare ville ha några ord med mig samt att Vensafe skåpet krånglade.

När jag kom hem åt jag köttfärssås men hoppade över riset, försöker verkligen tänka GI/LCHF nu.
Emma åt ingen middag för hon har fått feber. Tur i oturen att det är lov och Jörgen har tagit ledigt.


Nu är det bara två veckor kvar tills halva styrkan på jobbet åker till London. Många lappar om olika val vi måste göra innan vi åker har kommit upp på jobbet.
På den här resan får vi mycket tid att välja hur vi vill spendera på egen hand, men gemensam middag blir det både fredag och lördag. Åke bjuder på trerätters och det tackar jag för..

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0