torsdag

Började morgonen med att stiga upp kl. 05.50 och borsta tänderna och dricka lite vatten, sen fick jag somna om en timme drygt.
Jag har nämligen varit på röntgen idag och skulle vara fastande i fyra timmar.
Jag har röntgat bröstrygg och ländrygg samt ett ultraljud på buken. Ultraljudsläkaren gav mig det beskedet att hon inte kunde se några konstigheter. Skönt!

Promenerade sen vidare till jobbet och hjälpte Annica med lite schemaläggning inför att vi ska börja ha öppet till 22.00. Så nu finns ett nytt rastschema.

Jag har tagit lite kort med min nya kamera och känner mig mycket nöjd. Ska också ta med mig instruktionsboken och "plugga" på flygresan så jag verkligen kan nyttja alla finesser.

  

Känns helt rätt i tiden att åka nu...åka ifrån regnet förhoppningsvis.

 Igår såg vi regnbågen....

Jag kommer inte att blogga under tiden vi är borta så vi ses om en vecka.

Kram.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas ni får det alldeles underbart och att du kan slappna av och bara må gött! För det är du värd! Kram

2011-05-19 @ 22:04:13
Postat av: Annica

Tack så väldigt mycket! Kramisar kära du!

2011-05-19 @ 23:19:54
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0