onsdagen

Började morgonen med en mammografi röntgen i Skellefteå, sen drog jag vidare till Byske för en hårklippning.
När jag liks var i Byske åkte jag till pappa i Åbyn och pratade bort en timme eller nästan två faktiskt....
Det lustiga var att jag inte hade förvarnat om min ankomst och pappa hade nyss försökt ringa mig..:)
Pappa mår ganska hyggligt och har återhämtat lite av sitt vikttapp.

Sen när jag kom hem var det dags att hämta Emma på skolan och ge henne lite mellis, vänta in Pontus och även ge honom ett snabbt mellis innan vi drog vidare till stan igen.
Jag har nämligen bytt kameran jag köpte på öppet köp igår till den här skönheten:



Nu känner jag mig nöjd och det ska bli intressant att lära sig att hantera den och dess ALLA användningsområden. :)

Varför jag blev missnöjd över den första? Jo jag köpte en likadan som jag hade men dock ca fem år nyare och faktiskt lite sämre att hantera, kändes inte bra alls! 

Vi var också in på Se & Synas och köpte skal solbrillor för endast 495 kronor. Lite väl dyra kanske men, men...




Dom är så fiffigt gjorda att de går sätta utanpå Pontus riktiga glasögon.

Nej nu måste jag sätta igång med lite städning och strykning...vi hörs.

Kram.

Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi Annica jag förstår vad du menar! Micke ska ha en medalj för alla gånger han orkar stå ut med mig! ;) Hans tålamod är enormt!

2011-05-19 @ 11:20:46
URL: http://mariahallgrensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0