fest...

Det var alldeles vitt ute på lördagmorgon då jag vaknade. Trollskt och vackert också.

  

Bilderna är tagna vid klockan sex på morgonen innan jag åkte till mitt jobb.
Angående mitt jobb så är det ganska roligt att min lilla Lisa just har fått börja jobba, känns så konstigt att lillminstingen av mina stora barn också har blivit stor nu....lite skumt liksom, för jag är väl inte så gammal?

Efter jobbet åkte jag hem och hämtade Lisa och resten av familjen för Lisa skulle jobba kvällen och jag på jobbmöte/fest.

Ganska omtumlande jobbmöte må jag säga....Först visade Åke en rolig film som var ett ihopklipp av hans filmmissar från reklaminspelningarna.

  

 

Sen togs ju "den jobbiga händelsen" upp den med "oärlig medarbetare". Men nu ska vi väl ha fått pratat klart om det!?
Vi lämnar den tråkiga händelsen bakom oss och blickar framåt...framåt mot nya mål och utmaningar. Det blir London vi ska få åka till om vi fixar det här med att öka snittköpen.

Mötet avslutades med tapasbuffe tvärsöver gatan på restaurang Los Peppes.

  
  

  Kram.

Kommentarer
Postat av: veronica-ifokus

Vad kul att se bilder på er!! Men vad händer?? det där lät inte kul!!!

2011-06-06 @ 22:36:39
URL: http://veronica-ifokus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0