torsdag

Arbetsdag igen. :)
Torsdagar har jag alltid mycket att göra så dagen går så fort.

Jag och Jörgen har spånat lite om sommarsemestern och Stockholm så jag har också kollat lite idag om det kan bli möjligt att ha semester då jag vill.....
För jag skulle så gärna vilja byta och ha sen semester i sommar istället för tidig. Skulle gå så mycket bättre att umgås med dottern i Stockholm då.

Sen så ska vi försöka boka in en tid att skaffa pass till de små liven. Inte helt lätt med jobb, öppettider, munsår, och oklippta huvuden! :)

Gud vad jag längtar!! (fast jag bävar också för om jag kommer att fixa "beach2011" målet)

Nu är det snart hockey på TV:n som gäller!  

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0