måndag

Fortfarande har vi härligt vårväder ute. Några minusgrader på morgonen och drippdropp och några plus under dagen. Ibland har vi sol och ibland har vi dis, men det är så skönt att slippa extremkyla och kraftiga snöfall!

I veckan är det sportlov för barnen men jag och Jörgen har valt att jobba. Fast på onsdag då jag är ledig blir det att vara ute och tanka dagsljus och kanske lite sol. Ja livet rullar på och jag försöker hänga med och "orka"!?
Den där ångesten har fortfarande lust att dra ner mig under ytan.......

Nu ska jag kämpa mig ett varv runt byn så jag producerar några endorfiner......

Kramis.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa.. tyvärr har jag ju det :/ Jag ringer dig imorgon, jag är ledig med. Såg ni skulle ut, men du kanske har en kvart över? Såg att du ringt idag, men det blev lite sent nu att ringa tillbaka.

2011-03-08 @ 23:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0