Dubbelvinst! =)

Ganska nyss hemkommen från en AIK match, där vi till slut vann med 4-3 i förlängningen.

Varför jag skrev dubbelvinst som rubrik, är ju för att jag vann två biljetter på jobbet idag! Två sittplatsbiljetter på ena långsidan, den ovanför spelarbåsen.....



Den som sjöng nationalsången var ingen mindre än Isabell Lindfors från Dränsmark.



Första perioden var "sådär" rolig att titta på. Linköping satte det första målet, men AIK avgjorde... 

  

Andra perioden blev mer spännande och slutade....



Tredje perioden var en rysare.......som tyvärr avslutades med 3-3 då 30 sekunder återstod. Hur det gick till? Jo dom fick ju spela sex mot fyra!



Att det sen blev förlängning "sög" verkligen för mig.....nervpers att först vänta medan de spolade om isen och sen ganska snart spela förlängningen med en AIK spelare i utvisningsmålet.....uhuhu vad spännande det var...men till slut satt den!! Yippi vi vann!!





Så tusen tack fru Fortuna för att du förgyllde min trista vardag.........

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0