Slut!

Idag var Skellefteå fyllt av studenter. Glada stojande studenter som åker på olika vagnar och flak, sjunger och skrålar.....de avslutar sin resa på torget som ligger i direkt anslutning till mitt arbete.
Vad innebär det för oss, när det dessutom är trettio grader varmt ute?
Jo, alla mammor och pappor och syskon och släktingar och kompisar + studenterna, behöver svalka sig med läsk och glass och lunchsallad. 
I vanliga fall tycker jag att det är jätteroligt med mycket folk och hög fart i kassan, men inte då det är såå varmt!! 

Nu är jag helt slut och illamående och vill bara vara inne....blää vad tråkig jag känner mig.
Maken har en annan känsla och har till och med ork att klippa gräset!? Hur bra det nu är...för gräset alltså..





Kram.


Kommentarer
Postat av: veronica-ifokus

Han verkar vara full av energi, skicka över honom hit oxå=)))

2011-06-10 @ 21:13:37
URL: http://veronica-ifokus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0